головна сторінка

Вивчай рідний край разом з бібліотекою

понеділок, 20 серпня 2012 р.

СЕЛО МОЄ, ДЛЯ МЕНЕ ТИ ЄДИНЕ

В 2012 році минає:

170 років з часу заснування села Новопавлівка

Над селом витає тихе надвечір'я,  
 у садах духмяні розлива меди
Потонуло в квітах 
                    батьківське подвір'я
На стежині - теплі мамині сліди.
                               А.Анастасьєв











90 років з часу заснування села Нова Кубань

Але чому Кубань у межиріччі - 
між Дніпром і Бугом?
А може нам повідають хліба,
а може, нам розкажуть лісосмуги?
                               А.Анастасьєв



200 років з часу заснування села Новодмитрівка

Над степами у небо ранкове
вмите росами сонце зійшло,
І цвіте у квітучій обнові
Новодмитрівка рідне село.
                        А.Анастасьєв

 200 років з часу заснування села Старосілля
 

Знайомий краєвид: Долгове,
Старосілля, міст залізничний, 
церкви куполи.
В яру шипшини ягоди дозрілі,
мов грона жару в сутінках золи.
І любо так в краях оцих гостити,
де клечані любистком вечори,
Де вчать про найсвятіше говорити дві рідні мови - 
рідні дві сестри.
                             А.Анастасьєв




205 років з часу  заснування села Калінінське

Село моє. Поля безкрайні. І виноградників ряди
З Калінінської школи завжди спішать додому школярі.
Моє село! Ти є і будеш
найкрасивішим серед сіл,
В нелегкий час тобі бажаю
я швидше набиратись сил.
                           О.Григурко







 205 років з часу заснування села Бобровий Кут

Моє село, моя хатина,
стара криниця край воріт.
Моя улюблена стежина,
якій уже багато літ.
Мої лани пшениці, жита,
машин гудіння на полях,
Неначе вічність тут прожита
у запашних моїх краях.
                                О.Цьомко




1 коментар:

  1. Шановні колеги дякую Вам за віртуальну екскурсію в дитинстко, я виросла в цих краях...Закінчила Калінінську школу, нещодавно їздила на зустріч...Ще раз величезне ДЯКУЮ !!!

    ВідповістиВидалити