головна сторінка

Вивчай рідний край разом з бібліотекою

неділю, 21 квітня 2013 р.

"О ТАВРІЄ МОЯ, ОКТАВА ЦЯ - ТОБІ !"













Збірка оповідань Олеся Чайківського є  п'ятою після чотирьох поетичних збірок.
   "Свою безмежну любов до малої батьківщини - Великої Олександрівки - мені захотілося виразити не лише в поезії, а й у формі прозових оповідань, які, на мою думку, дають можливість докладніше відтворити неповторні сторінки дитинства, виспівати мої сердечні почуття, переживання, колоритніше освітити красу мого любого таврійського краю.
    Мені дуже хочеться, щоб читач, знайомлячись зі сторінками мого дитинства, пригадав свій маленький рай - свою батьківщину, пригадав родину, людей, які були поруч у різні моменти становлення .
А також маю мету:  зацікавити кожного з вас перечитати історію свого краю, дослідити своє коріння, відтворити родинне дерево, зміцнити зв'язок поколінь." 



Немає коментарів:

Дописати коментар