головна сторінка

Вивчай рідний край разом з бібліотекою

вівторок, 17 лютого 2015 р.

ТРЕБА ЖИТИ

    
"Треба жити" - збірка поезії про трагічне минуле нашого народу, про наше складне сьогодення - основні теми у новій книжці Анатолія Анастасьєва, відомого поета і журналіста з Великої Олександрівки.


Пропонована збірка є результатом спілкування з Музами, результатом роздумів, душевних переживань, філософських узагальнень. Сподіваємось, що вона знайде добрі відгуки у серцях читачів.

                                                           РІДНИЙ КРАЙ
                                                          (уривок з поеми)
Степи таврійські без кінця і краю,                              А скільки цвіту! Скільки аромату!
Біжить дорога рівна, як стріла                                     На повні груди дихаю...іду
Аж ген з хлібів високих виринає                                  І молоді листочки рути - мяти
Немов міраж, околиця села.                                         У пальцях розминаю на ходу.

Душею й зором ніжно обіймаю                                    Чебрець, ромашка і нічна фіалка
У лузі трави і зелений гай,                                           Любисток, подорожнк, чистотіл...
Мене легеньким вітерцем вітає                                 В цілющих травах викупаний змалку,
З погожим днем Таврійський рідний край.               Я ріс в степу і набирався сил.

Я трави називаю поіменно:                                         Біля ріки з прозорого джерельця
Ось горицвіт, пирій, петрів батіг..                              Напився вдосталь чистої води... 
Вся степова імперія зелена                                         Мій рідний край, любов до тебе в серці
Мені шовками стелиться до ніг.                                Розквітла в мене раз і назавжди. 

Немає коментарів:

Дописати коментар