головна сторінка

Вивчай рідний край разом з бібліотекою

понеділок, 27 квітня 2015 р.

МЕЛОДІЯ ЇЇ ДУШІ






"МУЗИКА ДОЩУ"- нова збірка поетеси Катерини Савченко, в якій вона змальовує красу природи рідної Таврії, мимоволі вводить читача у світ    дзвінких пташиних переспівів у садах, над величчю стиглих хлібних ланів. Образи - символи степу, сонця, вітру, дощу надзвичайно прозорі і дають можливість зрозуміти читачеві, що поетеса нероздільно пов'язана з реальним життям, не оминає теми громадянської та інтимної лірики.

                                          Я з тих країв, де музика горою,
                                                  де ніжно лине легіт степовий.
                                         Я з тих країв, де молодість вирує, 
                                                 де спів лунає ніжно молодий...

                                         Я з тих країв, де жито половіє,
                                                 де лан пшеничний золотом сія...
                                         Я з тих країв, де друзі і родина, - 
                                                 це легендарна Таврія моя!

Немає коментарів:

Дописати коментар