головна сторінка

Вивчай рідний край разом з бібліотекою

понеділок, 18 січня 2021 р.

 

Краєзнавчі новинки

                                               Шановні читачі ! 

                      До вашої уваги нові книги херсонських авторів

    Подарунок від Катерини Савченко збірка "Серпень двері відчинив"


Збірка поезій Катерини Савченко знайомить читачів з природою Херсонщини у будь- яку  пору року, про її замилування потаємними куточками рідного краю, які часом непомітні для людини у буденному житті. 

                                                                  Серпень
Серпень двері непомітно відчинив,
змахнув крисанею строкатою,
пройшовся вигоном, подався в степ
і загримів далеко десь за хатою.

У вирій потяглися журавлі,
кидають свої оклики журливо...
Природа навкруги дарує красоту, 
та на душі мені чомусь тужливо.

 Збірку Романа Набєгова "Я за Україну" подарувала бібліотеці мама Романа -  Оксана Набєгова


В збірці поезій нашого земляка - молодшого лейтенанта міліції, добровольця батальйону "Миротворець" зібрані  оригінали авторських творів, як документальне свідчення про світогляд одного з воїнів, що прийняли на себе смертельний удар ворожих збройних формувань під Іловайськом 2014 року.

                                                           Я за Україну
Я за Україну,
Якщо треба -  згину,
Бо навчила мати 
До кінця стояти.

Є у мене крила, 
Соколина сила
І дух України,
І любов родини.

Ти в мені від Бога:
Добра і убога,
Щира і багата
Найрідніша мати.

Щедра і привітна,
Жовта і блакитна,
Дорога перлина-
Світла Україна.

Користувачі та бібліотекарі центральної бібліотеки щиро вдячні Катерині Савченко та  Оксані Набєговій за  подарунки. 

                          Рекомендуємо для прочитання! 

Немає коментарів:

Дописати коментар